söndag 6 januari 2013

Happy day!

Oh vilket stålande humör jag är på! 
Har nyss kommit hem efter att ha avslutat 40 timmar på fyra dagar. Inte en lugn start efter min mardröms vecka i sängen direkt meeeen thats life... Nu har jag bara två dagar kvar sen är jag ledig i tre dagar. Wihoo! 

Det är sådant makalöst fint väder här i Nice att jag knappt kan tro det! 
En kund kom in i dag och var helt lyrisk över att ha sett den vackraste solnedgången han någonsin sett. Inte konstigt att man blir på bra humör av det :)

 Nu sitter jag och letar billiga biljetter till London. Min favorit stad ♥ Töntigt att man kan gilla en stad så mycket.. Skulle dock inte vilja bo där en längre tid, regnar ju lite då och då... Men jag skulle älska att bo där ett tag men just nu så vill jag bara dit och strosa omkring!! Dock är det nästan halva priset att flyga med Ryanair från Sverige än vad det är att flyga med något bolag härifrån... Jaja jag ska leta vidare! 

Sara och jag på Camden Market 
Food halls på Harrods - to die for...


 Borough market!
Med familjen!
Hummingbird bakery  
 Portobello market


Drömmer mig bort.... Har hört talas om en jätte cool bar som ligger lite undangömd, ser inte helt fel ut på internet om jag säger så!  Måste snart sluta googla eftersom jag måste plugga lite franska - har min första franska lektion för året imorgon efter jobbet! 

Ha en bra kväll! Puss!

3 kommentarer:

  1. Ja men välkommen tillbaka till livet. Så mysigt det låter med sol osv. Vi har haft helmulet. Skall iväg tidigt till Sandviken i morgon för att passa Magda, skolan har inte börjat än.Spelade bingolotto med förlust.Men jag var nära, Men Gunde säger att det inte gills. Ha det gott. Vi möts här på bloggen en annan dag. Kram MM MF

    SvaraRadera
  2. Valkommen till London da (om du ar pa vag). Jag bor utanfor men jobbar i London och javisst ar det en trevlig stad men jag skulle hellre bo i Nice som du! Vi har haft det regnigaste aret i England pa over 100 ar. Kul det.

    SvaraRadera
  3. Haha nej mormor "nära skjuter ju ingen hare"....

    Oj det lät inte så roligt Helena... Jag har knappt upplevt regn i London - konstigt med tanke på att det regnar ganska mycket, har haft tur! Tack, hoppas komma redan i slutet av januari :)

    SvaraRadera