lördag 2 mars 2013

Roliga planer

God morgon lördag!!
Vilken härlig dag :)
Igår hade vi sleepover hos Chloe. Vilket iprincip betydde att vi satt och åt och pratade hela kvällen - väldigt mysigt! Jag fullbordade inte hela grejen och sov över utan tog mig hem runt midnatt, börjar ju jobba nu vid 9 så ville inte väcka alla på morgonen.

Nu ska jag iväg och göra 9-10 timmar på Waynes!! Kan verkligen se framemot att få arbeta med kunder, vara trevlig och tjäna pengar. Får sån energi av det :) Annat än att sitta och läsa dagarna i ända för att utrycka det milt.. 

Sen ikväll ska jag ha inflyttningsfest här på mina 18 kvm, trångt men mysigt blir det!! Har köpt en ny klänning från Missguided. Love it! Kostade 15 euro, vilket inte ens är 150 kr. Tackar tackar sa jag!
Syns väldigt dåligt på bilden men den är mycket längre bak än fram så jag ska sätta saxen i den när jag kommer hem. Är trött på det modet så ska bli en kortklänning all over! 

Imorgon väntar Fete du citron i Menton. 
Ska tydligen var jätte kul att se - har aldrig varit där så ska bli spännande!
Bilden är tagen från google. 

Ha en underbar dag 

1 kommentar:

  1. Låter ju som ni hade en mysig kväll. Ha nu en trevlig kväll på din fest. Tur att du tycker det är kul att jobba.Idag har vi snöväder, inte vad man ser fram emot. Få se om det blit skottning, känns inte bra. Ha så kul, men ta det lungt. Kram

    SvaraRadera