onsdag 6 mars 2013

Hanna flyttar in

Tänkte att ni skulle få se hur jag har det på mina 18 kvm :)
Nikita erbjöd sig att hjälpa till med flytten- mycket snällt! Vet inte hur jag hade gjort annars när jag tänker efter. Hade tagit mig en hel dag att gå med alla grejer! Ser ni vilka bra kartonger jag hade?! Not! Ser ni vilket fint hus jag har?! Not där med... Min dörr är den grå bakom mig, är knappt en dörr.
Mr N tyckte det var skitkul att ta ett kort när han kissar aka någon som hällt ut vatten... Humorn var på topp!
Min trappuppgång kan knappas kallas trappuppgång mer ett bombnedslag från andra världskriget. Ser helt hemskt ut och finns ingen elektricitet. Ni slipper bild på eländet. 

Här kommer man in till mig!

 Min "garderob", jag har hängt för ett skynke så det blir lite mer garderobsliknande. 
 Det bästa med studion är att jag sover på ett loft. Man spar så mycket plats på det!
Ser ni att det är en dörr under den vita lådan. Den går till toaletten.
Ser ni 50 shades of Grey böckerna?!
Mitt köksbord.
Mitt kök. 
Har ett relativt stort dubbelfönster så studion är väldigt ljus!
 Mitt vardagsrum med tv och bäddsoffa!
 Relativt stor toalett med tanke på storleken på studion. Till höger har jag en dusch.
 Jag trivs sååååååå bra :) Är extremt skönt att bo själv, ha varmvatten, inte ha kackerlackor och inte sova på en säng hård som sten. Känns som jag bott här så mycket längre än en dryg månad.

Det var en liten titt hos mig :) 
Kram på er!

2 kommentarer:

  1. Så kul att få titta in. Det ser jättegulligt ut.Så fint med anemoner.Ja du hade ju en del saker som skulle in. Du har naturligtvis lärt av dina föräldrar att man flyttar i plastkassar, till din farfars stora förtret. Det är ju det jag säger- Nikita behövs. Pratat med dig i tf. i regnet hos dig alldeles nyss, själv går jag ut i strålande sol på en promis för att sedan gå på PRO och äta ärtsoppa. Kram

    SvaraRadera
  2. Wow läcker flytt..... Utan Nikita - hur hade det blivit då.... Älskar din flakong i handfatet med tvålen i. Och den söta lilla tanten som du köpte den av:) Känns varmt när jag ser på bilderna. Så varmt och skönt som det var när jag kom in till dig. Men för euronsskull borde du nog dra ner på graderna;))Gullig som 17 är det i alla fall. Att titta på film på loftet kan jag verkligen längta till. Men, men vad är väl för evigt.... PUSS<3

    SvaraRadera