söndag 3 mars 2013

Firar nya lyan

Ser ni mitt leende?! Det sammanfattar hela gårdagskvällen! 
Uj så kul vi hade :) 
Mina grannar mittemot som är två systrar från Irland hade också fest så vi öppnade upp våra dörrar och hade en enda stor hemmafest! 
 Planen var att gå ut och dansa men vi hade så kul att det aldrig blev av! 
 Triss i skolkompisar - Ebba, Laura och Philip! 

 Nikita och Wendys kompis Sophie! 
Tyvärr jobbade Wendy så hon kunde inte komma. 



 Sofia som också kommer från Sverige och Laura som jag pluggar med. Ser ni grejen Laura har på huvudet? Present från ett Kinderägg, mycket blir kul efter något glas vin ;) 



 När Philip skulle gå hem insåg han att hans jacka var inlåst i grannarnas lägenhet... Not a good idea eftersom de hade gått ut för att köpa mat. Han fick alltså bli tjej! Jag letade fram de största kläderna jag hade hade sen klädde vi honom. Haha!
 Kom i säng vid 4 tror jag och vaknade redan strax efter 8... Tack för den kroppsliga väckarklockan. NOT! Blev ingen Fete du Citron i Menton utan två timmar på stranden och en mysig lunch med Chloe istället :) Har varit så fint väder idag att jag ville njuta av solen och inte sitta på tåg.

Kan berätta att det gick åt skogen med klänningen, hade sönder den och fick improvisera med att ha en kjol under. Blev riktigt bra iaf! Som tur var... Inte kul med klädkris när man har dryga timman mellan jobb och till lägenhet och man själv ska vara festklar.

Nu ska jag plugga lite sen mysa med en film :)
Kram på er!

1 kommentar:

  1. Jag ser och förstår att ni haft kul.Tok med klänningen och naturligtvis förstår jag att du inte hade något annat.Tur att det gick bra ändå. Ja nu tror jag att det blåst färdigt för den här gången, det var vidrigt igår.Jag gör mina promenader om dagarna, och det mesta är sig likt. Nu må du sova dig pigg. Kram

    SvaraRadera