onsdag 29 februari 2012

Min skottdag

Dagen har spenderats i skolan- that's my life --> no life. Tog dock mitt pick och pack och gick idag, tar cirka 25 min med all packning man släpar på men det var så härligt att börja dagen i solen :) Lyssnade på Mix Megapol som ringde sitt pinsamma samtal, sjukt roligt! David Batra ringde Måns Herngren och pitchade en idé om att göra film av sina tre succé böcker, böcker helt utan story... Stackarn blev helt ställd. Skrattade hög för mig själv tillsammans med Gry och Anders som nästan grät av skratt i studion. 

Örebro universitet fick lite oväntat besök idag, inte varje dag farbror polis tundrar in med fem bilar... Har nog aldrig hänt! Tabin som satt i huset precis utanför uppdaterade oss nyfikna i Musikhuset som ligger en bit bort. Länkat här 

När solen gått ner traskade jag och Amanda runt en sväng på stan för att kolla in stadens matställen. Valet föll på Java, älskar deras sallader :) När jag inte var gluten åt jag jämt blugursallad med soltorkade tomater och fetaost - oh God! Nu blev det samma men utan bulgur sen fick jag ett glutenfritt bröd, smaskigt värre!
 Jag tycker bäst om när salladen är delad i småbitar så jag skär alltid sönder allt och geggar sedan ihop det yummi yummi!

Nu ska flaggorna fram och Sverige tröjan på ;) Tingeling! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar